جهانگردی

  • ۰
  • ۰

 

                       

[img]https://bisungasht.com/items/items/1808/tub/Hotel_Betlem_1_bisungasht_560.jpg[/img]


معرفی هتل چهار ستاره بتلم تفلیس

هتل بتلم تفلیس (Hotel Betlem) یک هتل چهار ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از باغ موشتایدی تفلیس ۱.۰ و از مرکز خرید تفلیس سنترال ۱.۶ کیلومتر فاصله دارد .

هتل بتلم تفلیس در منطقه دیدوب (Didube) واقع شده است، به همین دلیل دسترسی تقریبا خوبی به اپرای تفلیس و تئاتر باله دارد. فاصله از هتل بتلم تفلیس تا دو مکان نام برده حدودا 3.5 کیلومتر است.

هر اتاق هتل بتلم تفلیس دارای سیستم تهویه مطبوع منحصربه‌فرد خود است. یکی از ویژگی‌های جالب آن در مقایسه با بسیاری از هتل‌های چهار ستاره دیگر، ارائه خدمات ماساژ است. دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان فراهم خواهد بود، به همین دلیل طی اقامت خود در تور گرجستان، دسترسی دائمی به اینترنت پرسرعت دارید.

سایر امکانات هتل بتلم تفلیس

اتاق‌ها دارای فرش‌های نرم و زیبایی بوده و تلویزیون کابلی در تمامی آن‌ها وجود دارد. هر اتاق همچنین دارای یک حمام است. خوشبختانه برای تور دبی   سرو نوشیدنی یا تناول غذا در وعده‌های مختلف نیازی به خروج از هتل بتلم تفلیس نخواهد بود، چرا که این هتل دارای رستوران و بار اختصاصی خود است. بخش پذیرش به صورت 24 ساعته در دسترس بوده و در تمام ساعات از شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به نیازهای شما است. میزی اختصاصی برای تورتور باکو  ها نیز تدارک دیده شده است.

فاصله تئاتر روستاولی تا هتل بتلم تفلیس حدود 3.8 کیلومتر است. فاصله تا میدان آزادی به 4 کیلومتر می‌رسد. تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس فاصله‌ای 19 کیلومتری وجود دارد. در صورت تمایل به گذران وقت در باغ وحش معروف تفلیس کافی است مسافتی حدودا 1.7 کیلومتری را بپیمایید. این موضوع نشان می‌دهد هتل بتلم تفلیس از نظر دسترسی در وضعیت   تور تایلند    متعادلی قرار دارد. به عبارتی دسترسی آن به مکان‌های مهم نه خیلی زیاد و نه خیلی کم است. اینجا محلی مناسب به منظور اقامت برای دوست‌داران گشت و گذار و تماشای مکان‌های تاریخی است. خوشبختانه نزدیکترین ایستگاه مترو حدودا 800 متر آن طرف‌تر از محل اقامت شما است، به همین دلیل به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

  • ۹۸/۰۸/۲۰
  • masoome sa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی