جهانگردی

  • ۰
  • ۰

هتل تیپسی تفلیس

               

[img]https://bisungasht.com/items/items/2484/tub/Hotel_Tipsy_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل تیپسی تفلیس (Hotel Tipsy) یک هتل سه ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از مرکز خرید کارواسلا ۳.۶ و از پارک آبی گینو تفلیس گرجستان ۴.۵ کیلومتر فاصله دارد .

هتل تیپسی تفلیس را باید یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌ها در پایتخت گرجستان دانست. با وجود تعرفه‌های مناسب اتاق‌های این هتل سه ستاره، امکانات بسیار قابل قبولی در اختیار توریست‌ها قرار داده و از طرفی دارای فاصله نزدیکی تا برخی از مکان‌های دیدنی و استراتژیک شهر است.

هتل تیپسی تفلیس در سال 2015 ساخته شده و به همین دلیل ساختمان به همراه اسباب و اثاثیه اتاق‌های کاملا نو و مدرن است. برای این هتل سه ستاره یک باغ هر چند کوچک ایجاد شده است. در خارج از ساختمان در بر دارنده اتاق‌ها، مبلمان و میز و صندلی‌هایی به منظور برگزاری دور همی‌های صمیمانه دیده می‌شود. در صورتی که طی تور تفلیس خود در پی ماجراجویی هستید، می‌توانید به بخش خاصی که به منظور پیک نیک تعبیه شده است قدم بگذارید.

اتاق‌های شیک و مجهز هتل تیپسی تفلیس

برخلاف انتظار از یک سه ستاره، هر یک از اتاق‌های هتل مورد بحث دارای یک ایوان است. از آن جا می‌توانید به تماشای منظره اطراف بنشینید. برای هر یک حمامی در نظر گرفته شده که درونش لوازم آرایشی - بهداشتی به صورت پیش‌فرض قرار گرفته‌اند. هر اتاق هتل تیپسی تفلیس دارای بخشی مجهز به یک سری مبلمان است که همچنان هرگز از یک سه ستاره انتظار نمی‌رود. جالب است همه این قابلیت‌ها به ازای تعرفه‌های بسیار مناسبی در اختیار توریست‌ها قرار می‌گیرند. در زمان استراحت داخل اتاق، به اینترنت وای فای دسترسی خواهید داشت. استفاده از این سرویس کاملا رایگان است.

در صورتی که اتومبیلی کرایه کردید، هتل تیپسی به شما اجازه می‌دهد آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه داخل پارکینگ قرار بدهید. ظرفیت پارکینگ به اندازه کافی بوده و نیازی به رزرو از قبل وجود ندارد. در صورتی که تصمیم ندارید به طور پیوسته در شهر گشت و گذار کنید، می‌توانید فقط برای آمدن به هتل از فرودگاه و بازگشت به آن در آخرین روز از سرویس شاتل فرودگاه بهره ببرید. آژانس مسافرتی بیسان گشت بسته به نوع توری که هر مهمان خریداری می‌کند، این سرویس را به صورت رایگان یا پولی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. با توجه به همراه داشتن بار زیاد در زمان مسافرت، ناآشنایی با شهر و مخصوصا ناآشنایی با زبان گرجی، پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از سفر از شاتل فروگاه خود اطمینان پیدا کنید.

هتل فاقد رستوران است، اما هر روز صبحانه را به صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. خوشبختانه اطراف هتل تیپسی تعداد قابل توجهی رستوران پیدا خواهید کرد. به این ترتیب هر روز می‌توانید در مکانی متفاوت، غذایی منحصربه‌فرد نوش جان کنید. اگر ترجیح می‌دهید سفرتان به گرجستان را اقتصادی‌تر کنید، می‌توانید به جای رفتن به رستوران‌های اطراف، شخصا دست به کار شده و برای وعده غذایی ناهار و شام برای خود غذا تهیه کنید. به لطف وجود یک آشپزخانه اشتراکی این امکان میسر می‌شود. اگرچه هتل فاقد رستوران یا بار اختصاصی است، اما در گوشه‌ای از آن می‌توان به یک سری نوشیدنی گوارا دست پیدا کرد.

بخش پذیرش شبانه روزی در دسترس بوده و پرسنل آن می‌توانند به زبان‌های گرجی، روسی و انگلیسی صحبت کنند. در صورت تمایل می‌توانید از آن‌ها تور شهری دریافت کنید. درباره امکان یا عدم امکان تبدیل ارز توسط بخش پذیرش اطلاعاتی در دسترس نیست، اما در صورت همراه نداشتن پول محلی می‌توانید به کمک این بخش، آن‌ را تهیه کنید.

هتل دارای بخشی مخصوص به منظور کشیدن سیگار است. علت طراحی چنین جایی را باید ممنوع اعلام شدن کشیدن سیگار داخل اتاق‌ها دانست. امکاناتی خاصی مخصوص کودکان وجود ندارد، هر چند تلویزیون داخل اتاق‌ها به شبکه‌های مخصوص پخش برنامه‌های ویژه کودکان متصل است.

فاصله تا باغ وحش تفلیس، تئاتر معروف روستاولی و همچنین اپرای شهر 8 کیلومتر است. خوشبختانه تا فرودگاه بین المللی تفلیس   تور تایلند    از هتل تیپسی فقط 20 کیلومتر فاصله دارید. تعداد قابل توجهی رستوران، بار و کافی شاپ در اطراف محل اقامت خود پیدا خواهید کرد. مراکز خرید متعددی نیز در فاصله کمتر از 10 کیلومتری این هتل واقع شده‌اند. فاصله تا میدان آزادی تفلیس به 10 کیلومتر افزایش پیدا می‌کند.

در نظراتی که مهمانان هتل تیپسی تفلیس تور باکو  در وب سایت‌های مختلف درباره آن بیان کرده‌اند، مدیریت بسیار خوب و رفتار بسیار بسیار مناسب پرسنل با توریست‌ها به دفعات دیده می‌شود. در نتیجه علاوه بر امکانات اعلام شده برای هتل و همچنین تصاویر منتشر شده از آن، بر اساس بازخوردهای دریافت شده از مهمانانی که پیشتر تور دبی   در آن اقامت داشته‌اند نیز می‌توان این هتل را مکانی بسیار مناسب به منظور اقامت طی تور تفلیس دانست.

  • ۹۸/۰۸/۲۱
  • masoome sa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی