جهانگردی

  • ۰
  • ۰

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1814/tub/Redline_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]

معرفی هتل چهار ستاره ردلاین تفلیس

هتل ردلاین تفلیس (Redline Hotel) یک هتل چهار ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از مرکز خرید کارواسلا ۱.۵ و از درای بریج تفلیس ۱.۶ کیلومتر فاصله دارد .

هتل ردلاین تفلیس تا تئاتر روستاولی حدود 2 کیلومتر فاصله دارد. وجود تراس و بار در این هتل به جذابیت آن برای مسافران می‌افزاید. مجاورت با کنسرت هال تفلیس را باید جزو دیگر ویژگی‌های هتل ردلاین تفلیس دانست.

در سرتاسر هتل ردلاین تفلیس امکان دسترسی به شبکه وای فای به صورت رایگان وجود دارد، در نتیجه قادر خواهید بود به صورت همیشگی حین اقامت خود به اینترنت متصل بمانید. هر اتاق علاوه بر داشتن سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای خود، دارای یک تلویزیون تخت با قابلیت اتصال به شبکه‌های ماهواره‌ای است. از ذکر وجود یخچال به تور مالزی   همراه بار کوچک در هر اتاق هتل ردلاین تفلیس نباید غافل شد. هر حمام مجهز به یک خشک‌کن موی منحصربه‌فرد است.

منوی صبحانه باز است و به مسافر اجازه داده می‌شود از بین تعداد زیادی از گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کند. آشپزهای رستوران داخل هتل ردلاین تور استانبول   تفلیس در پخت غذاهای مربوط به کشورهای اروپایی تخصص دارند. می‌توان از خود هتل دوچره کرایه کرد و به شکلی متفاوت به گشت و گذار در شهر پرداخت! با این حال، منطقه‌ای که هتل ردلاین در آن قرار گرفته است بیشتر به محلی ایده‌‌‌آل به منظور پیادهروی مشهور است. بخش اطلاعات به صورت 24 ساعته در دسترس است، به همین دلیل همیشه می‌توانید طی تور تفلیس تور تفلیس        خود از آن‌ها درخواست راهنمایی کنید.

 

 

  • ۹۸/۰۸/۲۵
  • masoome sa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی