جهانگردی

  • ۰
  • ۰

هتل سالی تفلیس

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1806/tub/Hotel_Sali_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل سالی تفلیس (Hotel Sali) یک هتل سه ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از باغ موشتایدی تفلیس ۲.۴ و از خیابان پکینی تفلیس ۲.۵ کیلومتر فاصله دارد .

هتل سالی تفلیس امکاناتی پایه در حد یک سه ستاره بسیار معمولی در اختیارتان قرار می‌دهد. با این حال بخش پذیرش هتل سالی تفلیس به صورت 24 ساعته در دسترس است تا به هر چیزی که به آن نیاز دارید سریعا پاسخ داده و آن را برآورده کند.

در این هتل سه ستاره به اینترنت وای فای به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت. در تمامی اتاق‌ها یک تلویزیون قرار گرفته و دارای یک سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای خود است. از طریق تلویزیون قرار گرفته داخل هر اتاق هتل سالی تفلیس به شبکه‌های ماهواره‌ای دسترسی خواهید داشت. سایر ویژگی‌های اتاق‌ها وجود یک حمام داخل هر یک، تور دبی   مجهز به تجهیزات آرایشی بهداشتی کافی، است. به همین دلیل با وجود اقامت در یک سه ستاره، اقامتتان طی تور گرجستان بی‌دغدغه خواهد بود.

دسترسی از هتل سالی تفلیس به تور باکو  دیگر نقاط شهر

تا اولین ایستگاه مترو یعنی ایستگاه ایسانی چند قدم بیشتر فاصله ندارید. به این ترتیب رفت و آمد به دیگر نقاط شهر نیز راحت خواهد بود. تعدادی از مکان‌های دیدنی و مهم شهر در نزدیکی محل اقامت شما قرار گرفته‌اند. به عنوان نمونه می‌توان به کلیسای متخی، قلعه ناریکالا و کاخ ریاست جمهوری اشاره کرد. فاصله تا میدان آزادی تفلیس، تئاتر روستاولی، تئاتر باله و اپرای تفلیس نیز کمتر از 4 کیلومتر است. برای رفتن به باغ وحش تفلیس یا میدان   تور تایلند    قهرمانان از هتل سالی تفلیس باید حدود 6 کیلومتر طی کنید.

 

 

               

  • ۹۸/۰۸/۲۵
  • masoome sa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی