جهانگردی

  • ۰
  • ۰

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1819/tub/SM_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل اس ام تفلیس در منطقه چوگورتی واقع شده و تا تئائر روستاولی تنها 13 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. فاصله آن از کاخ ریاست جمهوری و میدان آزادی حدود دو کیلومتر است. در نتیجه دسترسی خوب را باید یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هتل اس ام تفلیس دانست.

هتل اس ام تفلیس دارای یک باغ بوده و هر اتاق آن به سیستم تهویه مطبوع منحصربه‌فرد خود مجهز شده است. برخی اتاق‌ها دارای بالکن بوده و چشم‌اندازی زیبا نسبت به این باغ به شما ارائه می‌کنند. دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان برای مسافران فراهم است تا در طول تور تفلیس دسترسی راحت و سریعی به اینترنت داشته باشند. بخش پذیرش به صورت 24 ساعته در دسترس بوده و سرویس‌های مختلفی به تور استانبول   مهمانان هتل اس ام تفلیس ارائه می‌کند.

گوشه‌ای از امکانات هتل اس ام تفلیس

در هر اتاق یک کتری برقی، یک تلویزیون تخت و یک تور تفلیس       حمام دارای تجهیزات کافی همچون خشک‌کن مو وجود دارد. صبحانه هر روز از منویی متنوع سرو می‌شود. هتل دارای یک تراس بوده و می‌توان از آنجا، دیدی عالی نسبت به شهر تفلیس داشت. از جمله مهم‌ترین مکان‌های دیدنی نزدیک به هتل اس ام تفلیس اپرای تفلیس تور مالزی  و تئاتر باله هستند که رسیدن به آن‌ها به صورت پیاده‌روی، کمتر از 15 دقیقه زمان می‌برد. تا کلیسای جامع سامبا حدود 2 کیلومتر فاصله وجود دارد. مسافت بین هتل محل اقامت شما تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس 17 کیلومتر است.

 

 

 

 

 

 

 

                       

  • ۹۸/۰۷/۲۴
  • masoome sa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی